Forum sojuszu PRADRAGONS
Forum Prawdziwych Smoków!!!
Obecny czas to Śro 18:33, 22 Lis 2017

Co słychać :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu PRADRAGONS Strona Główna -> Dla Wszystkich
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
fred85
Małoletni



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ruda śląska


PostWysłany: Pon 22:21, 09 Lis 2009    Temat postu:

ja jestem za tym byś nim pozostał niechce nikogo zastępować jeszcze zadnej odpowiedzi nie dostałem z GO moge zostać twoim zastępcą jesli sie tylko zgodzisz bo ty sie znasz na byciu dowódca a ja nie mam zielonego pojęcia o tym Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
smok006
Wiekowy



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


PostWysłany: Wto 16:53, 10 Lis 2009    Temat postu:

Proponuje taki uklad - Zaczekamy az GO da Ci prawa do rzadzenia, ja zaloze konto, dasz prawa mi, ja dam Tobie Vice, kiedy juz ogarniesz o co chodzi, ja zejde ze sceny, ok? Oczywiscie, jeszcze reszta musi sie zgodzic. Smuci mnie tylko, ze pomysleliscie ze moge odejsc bez pozegnania, jeszcze z niektorymi znam sie krotko ale ty DRAGANIE powinienes znac mnie lepiej. Chociaz przyklad Kluski, pokazal, ze nie wszystko jest wiadome. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Śro 11:13, 11 Lis 2009    Temat postu:

Wiesz próbowałem sie z Toba skontaktowac przez oba numery gg oraz przez grę ale nie odpowiadałeś a w grze przestałeś istnieć. Na forum nic niep isałes itp. Nie dziw się ,że doszedlem do wniosku, że jednak skończyłes grę już definitywnie. Zresztą nei tylko Kluska nie zapominaj o Ghostcie który jużk kilkukrotnie stracił konto które miał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
smok006
Wiekowy



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


PostWysłany: Śro 13:08, 11 Lis 2009    Temat postu:

Jestem ciekawy tylko, jak Luna ktorej nie ma juz od dluzszego czasu, ma nadal swoje konto na urlopie. Dostalem wiadomosc od Freda, ze dostal prawa do sojuszu. Zakladam konto i zaczynam od nowa. Mam nadzieje, ze bedziecie mknie wspierac surowcami, w tym trudnym momencie gry dla mnie ;p . Dziekuje tez, Fredzie, ze pozwoliles mi nadal pelnic funkce dowodcy. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
graqu
Dorastający



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelszczyzna


PostWysłany: Śro 23:18, 11 Lis 2009    Temat postu:

Podeślę ci jakiś pożądny transport w piątek jak zdejmę urlop na weekend, mam teraz okazję się odwdzięczyć za twoją pomoc Smile no i jak coś to możesz liczyć na dalszą pomoc ode mnie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez graqu dnia Śro 23:18, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
smok006
Wiekowy



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


PostWysłany: Czw 17:41, 12 Lis 2009    Temat postu:

Bardzo dziekuje, jestem juz z powrotem w sojuszu. Chociaz mam dopiero 1 pkt, mam nadzieje, ze szybko odrobie straty ;p Graqu narazie dziekuje za pomoc, Fred podeslal mi surke, mysle ze starczy na najblizszy tydzien xD Dzieki Fredzie. Jak cos to napisze do Was o wsparcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Pią 13:08, 13 Lis 2009    Temat postu:

Grzechu12 napisał:
Smoku, jak będziesz potrzebował surki, to pisz bez wachania co ci potrzeba. Chętnie pomogę.
Pozdrawiam.


Widze, że najwyższa pora bym i ja wrócił do gry. Zdejmnę dzisiaj wieczorem urlop ipodeślę CI smoku trochę surki. Na PW podaj mi kordy. Mam też już skypa podam CI namiary przez PW. Myśle, że po moim wylaczeniu urlopu mozecie zacząc transfer członków do łownego zgodnie z planem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu PRADRAGONS Strona Główna -> Dla Wszystkich Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin