Forum sojuszu PRADRAGONS
Forum Prawdziwych Smoków!!!
Obecny czas to Pią 15:54, 15 Gru 2017

Pomoc dla początkujących
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu PRADRAGONS Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Wto 18:51, 26 Wrz 2006    Temat postu: Pomoc dla początkujących

Jezeli jestes pocżatkującym graczem z NAszej Szkólki czy ogólnie czegoś nie wiesz a jest to związane z grą OGame to pytaj się Tutaj! Starsi i bardziej doswiadczeni koledzy z sojuszu z przyjemnoscia podzielą się swoja wiedzą a Ty bedziesz mógł w spokoju sie rozwijać!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Pią 18:54, 29 Wrz 2006    Temat postu:

grom napisał:
Mam prożbe czy ktoś moze mi podesłać 300k kryształu i 500k metalu na 2:196:12


po pierwsze na co CI ta surówka? Czy nie chcialbys pohandlowac a nie żebrać? Mu nie lubimy tych co piszą tylko na forum po to by prosić o surowce.
grom napisał:
Czy ktoś może podać mi współrzedne tego gracza "fdxv" z którym mamy wojne ???


1:94:5. To są jego namiary na matke o ile jeszcze facetowi nie znudziłą sie gra w ogame Smile.
grom napisał:
A i czemu7 tak moło tych wojen???

A po co nam sa wojny? Jak były to i tak nikt prawie w nich nie uczerstniczył .Zreszta jesteśmy w miarę pokojowo nastawionym sojuszem. Same honorowe farmy wystarczą spokojnie dla każdego z Nas by mial co pofarmić.

No i Witam Cie Gromie na Naszym forum! Radzę ci przeczytać regulamin sojuszu bym nie musial kasowac Twoich postów za niezgodnośc z regulaminem. Uzywaj opcji edytuj jezeli cos napisałes a nie pisz nowego posta pod pierwszym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
leykers
Dojrzały



Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luzino


PostWysłany: Pią 0:15, 02 Mar 2007    Temat postu:

Piszę tutaj w sprawie takiego zapytania odnośnie atakjów związkówSmile na czym on polega no i tym podobne:) a drugie pytanie to chodzi mi o teleporter na Moonie Smile czytałem że nie można w nim przesyłać surówki:( czy to prawda:)?? To takie pytanka na początek:) mam nadzieję ze mi pomożecie:)


_____________________________
Z wyrazami szacunku Leykers
"Nie ważne jak mocno jesteś w stanie uderzyć.... ważne jest jak wielki cios jesteś w stanie wytrzymaćSmile"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Pią 9:06, 02 Mar 2007    Temat postu:

Niestety to prawda że nie mozna przesylac surki przez Telepa. To jest wielki cios dla ekonomistów Sad. ACS czyli atak zwiazku polega na wspólnym ataku zaprzyjażnionych flot. Ty i Twój kolega wysyłac ie flotę na wspólny cel łaczycie swoje floty ze doleca o tej samej porze na planete i wspólnie mielicie wroga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
tomexs
Dorosły



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POGOŃ SZCZECIN


PostWysłany: Pią 13:12, 02 Mar 2007    Temat postu:

Z tym że jest jeden chaczyk. Jeżeli twój kolega ma planete polożonądalej niż ty od celu złączona flota leci dłużej i to nie raz bardzo długo. mi się kiedyś trafiło 5 godz do celu wiec przy takiej prędkości koleś może szybko ewakułować planete i my nic nie dostaniemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Pią 18:17, 02 Mar 2007    Temat postu:

red eyes napisał:
Czyli najlepiej się zgadać przed atakiem zwiąku z kumplami??

Mam pytanie czy inwestować w badania takie jak tech. jonowa lub plazmowa??


Nie opłaca sie inwestowac w nie powyżej okreslonego poziomu. Plazma max na 7 lev a Jonowa na 5. Dalej nie ma żadnych wymiernych korzyści z ich inwestowania z wyjatkiem pkt badań i ogólnych. No i najlepiej sie przed atakiem zgadać z kumplami Smile> W sumie trzeba zaprosić kumpla by ten mógł sie dolaczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
tomexs
Dorosły



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POGOŃ SZCZECIN


PostWysłany: Pią 19:38, 02 Mar 2007    Temat postu:

W sumie z tego nic nie ma ale jeżeli masz dużo surowców to możesz zainwestować tam ze 2 poziomy to jakieś 200 pkt dostaniesz. Raczej tego się używa jak ktoś na ciebie leci a ty nie masz co z surowka zrobić wieć pakujesz w badanie i po ataku mozesz wstrzymac badania i surowce do ciebie wracają tylko oczywiście nie wszystkie tam jakiś procęt jest zabrany ale nie odczuwa się tego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Pią 21:20, 02 Mar 2007    Temat postu:

Czemu nei wracaja wszystkie? Jak anulujesz budowe to 100% wydanych w ta budowę pkt wraca do Twojej kieszeni nie ma zadnych % surowców które sie traci za rozpoczecie budowy Tomexie .A tak przy okazji miło że sie ostatnio duzo udzielasz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
tomexs
Dorosły



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POGOŃ SZCZECIN


PostWysłany: Sob 18:39, 03 Mar 2007    Temat postu:

nie iwem czy ja mam racje czy ty bo dawno nie anylowałem budowy ale jak zrobiłem to miesiąc temu może troszke dłużej to zabrało mi z 500000 metalu jakieś 1000 albo 100 jakoś tak ale te sumy były bardzo małe. Co do udzielania się to wkońcu obiecałem że nawet po odejściu z sojuszu i tak bede z wami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Ghost
Dojrzały



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska


PostWysłany: Sob 23:19, 03 Mar 2007    Temat postu:

Witajcie Drogie Smoki
Mam pytanko czy nie chce ktoś deuter za darmo Question mam go dużo więc mogę trochę przesłać. Proszę się do mnie zgłaszać na PW, gg, ogame lub na forum. Kto pierwszy ten lepszy. Najlepiej jeżeli początkowi gracze się do mnie zgłoszą oczywiście z naszego sojuszu czyli główny, akademia i szkółka. Mam nadzieję że będę mógł komuś pomóc.
____________________________________
Najlepszą taktyką jest atak
Mierny pokój jest gorszy od wojny
Mężny może paść, ale nie ustąpić
Pozdrawiam Wspaniały Prasmok Podziemny Ghost Wicewładca Smoków, Członek Rady Maekrixów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Nie 1:04, 04 Mar 2007    Temat postu:

Ghost jak widże bawisz sie we mnie Wink. Ale to nic dziwnego Masz konto po mnie Wink. A ja żawsze miałem problemy z nadprodukccja deutu. Prosiłbym Ghostie najlepiej o to byś dawał go aktywnym czlonkom Naszego soja an ie pasożytom. Mi sie by szczerze teraz troche deuter przydał ale mysle że póki co sobie potradże. Jakby co to napisze do Ciebie i wymienimy sie za metal ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Śro 16:11, 03 Paź 2007    Temat postu:

Kojot_pl napisał:
Witam. jestem nowy w tym sojuszu, tzn w akademii. Chcialbym pohandlowac. Potrzebuje 10k deutru na technologie spalinowa, aby wybudowac duzy transporter. Czy ktoś jest chetny do wymiany? proponuje 25k metalu lub 15k kryształu. Mam nadzieje ze przelicznik nie jest zly. Jesli ktoś sie zgadza to podeślijcie mi to na 1:123:7 planeta Dead shadow, a addam po wybudowaniu sprzetu. dzieki
____________________

Pozdrawiam Kojot_pl


Po pierwsze: Witam!
Po drugie; Czemu nie zarejestrowałes sie na forum.
Po trzecie: Czemu piszesz propozycję handlową z temacie nie przeznaczonym do tego typu spraw. Jak poszukasz to napewno znajdziesz odpowiedni temat w częsci ogólno dostepnej dla wszystkich członków i ludzi z zewnątrz.
Po czwarte: jaki to przelicznik? Ijak chcesz oddac po wybudowaniu sprzetu? Handel to handel a nie pożyczanie. Zdecyduj sie czego chcesz handlu czy darowizny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Kojot_pl
Smoczątko



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goczałkowice


PostWysłany: Czw 10:01, 04 Paź 2007    Temat postu:

OK. Udało mi sie zarejetrować. Siedze na starym monitorze, który troche przygasa i nie widziałem menu z boku ekranu. Sory za fatyge. Ale co do tego przelicznika to czekam na waszą pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
DRAGAN CZERWONOSKRZYDŁY
DRAGON HEART



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 3138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁÓDZ


PostWysłany: Sob 9:46, 06 Paź 2007    Temat postu:

Kojot_pl napisał:
Witam ponownie i pozdrawiam.
Dzieki za odpowiedz. Fakt ze to nie ten dział, będe szukał dalej. Co do przelicznika to może mógłby mi ktoś wyjaśnic jak sie mam za to brać. I jeszcze jedno. Jak mam sie zarejestrowac?

______________________
Dzieki za poświęcony czas. Pozdrawiam
Kojot_pl


Co do przelicznika to moge Ci powiedzieć to: z tego co sie orientuję jego granice skrajne wynosza od 4:2:1 do 2:1,5:1. A to oznacza że albo 4 jednostki mewtalu są warte tyle co 2 kryształu lub 1 deuteru albo 2 jednostki metalu są warte tyle co 1,5 jednostki kryształu lub 1 deuteru. Na tym polega wląsnie handel. Iny przelicznik ktory też jest uzywany to 3:2:1 czyli jezeli masz 100k deuteru do sprzedania to w zamian mozesz uzyskać 200k krychy lub 300k mety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Kojot_pl
Smoczątko



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goczałkowice


PostWysłany: Nie 17:46, 07 Paź 2007    Temat postu:

Hej. Na początek dzieki za pomoc co do przelicznika. Ale mam kolejne pytania. Jesteśmy sojuszem nastawionym na rozejm i nie prowadzimy wojen z tego co się doczytałem. A jeśli potrzebowałbym kasy aby się szybciej rozwijać to czy moge we łasnym imieniu oczywicie najechać kogoś? No i czy są za to tez jakieś punkty jeśli napad się uda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu PRADRAGONS Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin